Verint Helps Organizations Elevate Customer Engagement as a Strategic Differentiator at Industry Events This Month

Fri Oct 6, 2017

MELVILLE, N.Y., October 6, 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced that it will participate in numerous online and live events this month with a focus on the power of customer engagement, customer centricity and the sharing of real-time intelligence.

Fri Oct 6, 2017

MELVILLE, N.Y., October 6, 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced that it will participate in numerous online and live events this month with a focus on the power of customer engagement, customer centricity and the sharing of real-time intelligence.

CRMXchange Roundtable Webinar

October 12; Webinar

Kelly Koelliker, director, global solutions marketing, will present “Innovations and Trends in Customer Service” at 2 pm ET. This session will explore the expectations of today’s consumers—from customers being able to connect with businesses whenever and however they choose, to businesses being able to interact and maintain context throughout every phase of the customer interaction. Click here to register.

Sitecore Symposium

October 16-19; Las Vegas, Nevada

Jon Allen, general manager, communities, will present “Redefining ROI: Win BIG with Social Communities” on October 19 at 6:30 pm PT. Attendees will hear about why it’s critical not to gamble with customer relationships and how to measure “return on interaction” by effectively listening to the voice of customer.

Consero Contact Center Forum

October 22–24; Coral Gables, Florida

Jenni Palocsik, sr. director, global solutions marketing, will moderate the panel discussion “Metrics & Data: When to Stop Analyzing and Take Action” on October 23 at 8 am ET. Customer care industry experts on the panel will discuss the best metrics to put in place to measure performance, align the voice of the customer and impact the cost of running a contact center, as well as share tips for making today’s contact centers profitable and sustainable.

destinationCRM.com Webinar

October 25; Webinar

Jenni Palocsik, senior director, solutions marketing, will present “The Evolution of Contact Centers to Customer Engagement Centers” at 2 pm ET. Attendees will learn why the next phase of customer support will rely on Customer Engagement Centers (CEC)—the technologies, applications, people and processes that interact with customers across channels, while retaining customers' context—to provide consistent and efficient customer service, and fulfill the promise of omnichannel support. Click here to register.

To learn more about Verint Customer Engagement solutions, click here.

Verint® (Nasdaq: VRNT) ist ein globaler Marktführer im Bereich der Actionable Intelligence® Lösungen mit einem Fokus auf der Optimierung der Kundeneinbindung, den Sicherheitsdaten, der Betrugserkennung und -bekämpfung, der Risikominimierung und der Einhaltung von Vorschriften. Today, over 10.000 organizations in more than 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Diese Presseinformation enthält zukunftsgerichtete Aussagen, einschließlich Aussagen bezüglich der Erwartungen, Prognosen, Ansichten, Gelegenheiten, Pläne, Strategien, Überzeugungen u. ä., zu Verint Systems Inc. Diese zukunftsgerichteten Aussagen sind nicht als Garantie für zukünftige Leistung zu sehen und beruhen auf den Erwartungen der Geschäftsleitung, die einer Reihe von Risikofaktoren, Unsicherheiten und Annahmen unterliegen. Jeder dieser Aspekte kann zu einer wesentlichen Veränderung der in den zukunftsgerichteten Aussagen ausgedrückten oder implizierten Erwartungen führen. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended January 31, 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31, 2017, and other filings we make with the SEC. Diese in dieser Presseerklärung enthaltenen zukunftsgerichteten Aussagen werden zum Zeitpunkt dieser Presseerklärung gemacht und Verint übernimmt, mit Ausnahme der gesetzlichen Vorgaben, keine Verpflichtung, diese zu aktualisieren oder Gründe zu nennen, warum die tatsächlichen Ergebnisse hiervon abweichen.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, OPINIONLAB, ADTECH, CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS, CYBER INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH, and VIGIA are trademarks or registered trademarks of Verint Systems Inc. or its subsidiaries. Andere erwähnte Markenzeichen sind Eigentum ihrer jeweiligen Besitzer.