Verint Announces Participation in Upcoming Investor Conference

Thu Nov 30, 2017

MELVILLE, N.Y., November 28, 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

Verint Announces Participation in Upcoming Investor Conference

Tue Nov 28, 2017

MELVILLE, N.Y., November 28, 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2017 Security Investor Conference (SIC) taking place December 6-7, 2017 at the InterContinental Barclay in New York City.

During the conference, senior executives from organizations serving the security market will highlight their strategic plans and solutions across the global consumer, enterprise and government markets.

Attendees of the 14th annual event are invited to join the presentation from Verint’s Alan Roden, senior vice president of corporate development and investor relations, on Thursday, December 7 at 4:30 pm, as well as take part in one-on-one meetings during the course of the conference. A recording of the Verint presentation will be available on-demand from the Investor Relations section of Verint’s website following the event.

Verint® (Nasdaq: VRNT) ist ein globaler Marktführer im Bereich der Actionable Intelligence® Lösungen mit einem Fokus auf der Optimierung der Kundeneinbindung, den Sicherheitsdaten, der Betrugserkennung und -bekämpfung, der Risikominimierung und der Einhaltung von Vorschriften. Today, over 10.000 organizations in more than 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Diese Presseinformation enthält zukunftsgerichtete Aussagen, einschließlich Aussagen bezüglich der Erwartungen, Prognosen, Ansichten, Gelegenheiten, Pläne, Strategien, Überzeugungen u. ä., zu Verint Systems Inc. Diese zukunftsgerichteten Aussagen sind nicht als Garantie für zukünftige Leistung zu sehen und beruhen auf den Erwartungen der Geschäftsleitung, die einer Reihe von Risikofaktoren, Unsicherheiten und Annahmen unterliegen. Jeder dieser Aspekte kann zu einer wesentlichen Veränderung der in den zukunftsgerichteten Aussagen ausgedrückten oder implizierten Erwartungen führen. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended January 31, 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31,2017, and other filings we make with the SEC. Diese in dieser Presseerklärung enthaltenen zukunftsgerichteten Aussagen werden zum Zeitpunkt dieser Presseerklärung gemacht und Verint übernimmt, mit Ausnahme der gesetzlichen Vorgaben, keine Verpflichtung, diese zu aktualisieren oder Gründe zu nennen, warum die tatsächlichen Ergebnisse hiervon abweichen.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, OPINIONLAB, ADTECH, CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS, CYBER INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH, and VIGIA are trademarks or registered trademarks of Verint Systems Inc. or its subsidiaries. Andere erwähnte Markenzeichen sind Eigentum ihrer jeweiligen Besitzer.