Verint Announces Participation in Upcoming Investor Conference

Thu Sep 7, 2017

MELVILLE, N.Y., September 7, 2017 Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in the Deutsche Bank Technology Conference taking place September 12-13, 2017 at the Encore at Wynn Las Vegas.

Verint Announces Participation in Upcoming Investor Conference

Thu Sep 7, 2017

MELVILLE, N.Y., September 7, 2017Verint® Systems Inc. (Nasdaq: VRNT) today announced its participation in the Deutsche Bank Technology Conference taking place September 12-13, 2017 at the Encore at Wynn Las Vegas.

During next week’s event, senior executives from leading companies in the technology industry will present in a fireside chat format. Attendees are invited to join the session featuring Verint’s Alan Roden, senior vice president of corporate development and investor relations, Tuesday, September 12 at 4:50 pm PT.

In addition, a live broadcast of this fireside chat will be available by selecting the link here. Alternatively, interested parties can view the recorded presentation on-demand from Verint’s Investor Relations web page following the event.

Verint® (Nasdaq: VRNT) ist ein globaler Marktführer im Bereich der Actionable Intelligence® Lösungen mit einem Fokus auf der Optimierung der Kundeneinbindung, den Sicherheitsdaten, der Betrugserkennung und -bekämpfung, der Risikominimierung und der Einhaltung von Vorschriften. Today, over 10.000 organizations in more than 180 countries—including over 80 percent of the Fortune 100—count on intelligence from Verint solutions to make more informed, effective and timely decisions. Learn more about how we’re creating A Smarter World with Actionable Intelligence® at www.verint.com.

Diese Presseinformation enthält zukunftsgerichtete Aussagen, einschließlich Aussagen bezüglich der Erwartungen, Prognosen, Ansichten, Gelegenheiten, Pläne, Strategien, Überzeugungen u. ä., zu Verint Systems Inc. Diese zukunftsgerichteten Aussagen sind nicht als Garantie für zukünftige Leistung zu sehen und beruhen auf den Erwartungen der Geschäftsleitung, die einer Reihe von Risikofaktoren, Unsicherheiten und Annahmen unterliegen. Jeder dieser Aspekte kann zu einer wesentlichen Veränderung der in den zukunftsgerichteten Aussagen ausgedrückten oder implizierten Erwartungen führen. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended January 31, 2017, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31,2017, and other filings we make with the SEC. Diese in dieser Presseerklärung enthaltenen zukunftsgerichteten Aussagen werden zum Zeitpunkt dieser Presseerklärung gemacht und Verint übernimmt, mit Ausnahme der gesetzlichen Vorgaben, keine Verpflichtung, diese zu aktualisieren oder Gründe zu nennen, warum die tatsächlichen Ergebnisse hiervon abweichen.

VERINT, ACTIONABLE INTELLIGENCE, MAKE BIG DATA ACTIONABLE, CUSTOMER-INSPIRED EXCELLENCE, INTELLIGENCE IN ACTION, IMPACT 360, WITNESS, VERINT VERIFIED, KANA, LAGAN, VOVICI, GMT, VICTRIO, AUDIOLOG, CONTACT SOLUTIONS, OPINIONLAB, ADTECH, CUSTOMER ENGAGEMENT SOLUTIONS, CYBER INTELLIGENCE SOLUTIONS, VOICE OF THE CUSTOMER ANALYTICS, NEXTIVA, EDGEVR, RELIANT, VANTAGE, STAR-GATE, ENGAGE, CYBERVISION, FOCALINFO, SUNTECH, and VIGIA are trademarks or registered trademarks of Verint Systems Inc. or its subsidiaries. Andere erwähnte Markenzeichen sind Eigentum ihrer jeweiligen Besitzer.