Verint Announces Participation in Upcoming Investor Conference

Fri Dec 2, 2016

MELVILLE, N.Y., December 2, 2016Verint® Systems Inc. (NASDAQ: VRNT) today announced its participation in Imperial Capital’s 2016 Security Investor Conference, taking place December 7-8 at the Waldorf Astoria in New York City.

Verint’s chief financial officer, Doug Robinson, and senior vice president of corporate development, Alan Roden, will present at the event on December 8 at 10 a.m. ET. A live webcast of the Verint presentation will be available on the Investor Relations section of the company’s website, as well as the Imperial Capital site.

Verint Announces Participation in Upcoming Investor Conference

Fri Dec 2, 2016

For more information, please visit www.verint.com.

Diese Presseinformation enthält zukunftsgerichtete Aussagen, einschließlich Aussagen bezüglich der Erwartungen, Prognosen, Ansichten, Gelegenheiten, Pläne, Strategien, Überzeugungen u. ä., zu Verint Systems Inc. Diese zukunftsgerichteten Aussagen sind nicht als Garantie für zukünftige Leistung zu sehen und beruhen auf den Erwartungen der Geschäftsleitung, die einer Reihe von Risikofaktoren, Unsicherheiten und Annahmen unterliegen. Jeder dieser Aspekte kann zu einer wesentlichen Veränderung der in den zukunftsgerichteten Aussagen ausgedrückten oder implizierten Erwartungen führen. For a detailed discussion of these risk factors, see our Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended January 31, 2016, our Quarterly Report on Form 10-Q for the quarter ended July 31, 2016, and other filings we make with the SEC. Diese in dieser Presseerklärung enthaltenen zukunftsgerichteten Aussagen werden zum Zeitpunkt dieser Presseerklärung gemacht und Verint übernimmt, mit Ausnahme der gesetzlichen Vorgaben, keine Verpflichtung, diese zu aktualisieren oder Gründe zu nennen, warum die tatsächlichen Ergebnisse hiervon abweichen.